Лекція на підтримку Спільнокошту "Шлях 3D-художника від чайника до банана"

10 березня ми провели другу подію на підтримку кампанії, зібрали 20 людей та 1420 гривень. Цю суму ми додамо в усі внески на платформу.

Про що була лекція? 

Професії майбутнього синтезуються на межі різних сфер знань. Чому вже зараз корисно мати навички 3D художника, аніматора чи розробника ігор? Як самому навчитися моделювати? Яку програму вивчати? Які форуми дають найкращі поради? Ми провели профорієнтаційну лекцію від команди Pixelated Realities, від спеціалістів з 3D моделювання та сканування Федора Бойцова та Аліка Кадума. 

Подивіться запис, якщо вас цікавить:

  • Спектр програм з 3D моделювання. 
  • Зони їх застосування.
  • Список ресурсів та каналів для самонавчання. 
  • Пошук роботи у 3D.

Перегляд буде корисним для: архітекторів, скульпторів, студентів архітектурних, художніх, скульптурних, ІТ напрямків, виробників, які цікавляться 3D друком та фрезеруванням, людям, яких цікавить анімація, розробка ігор та графіки для фільмів.

Якщо запис був для вас корисним, розгляньте можливість підтримати нашу ідею зі створення доступних курсів для 3D-художників. Ви можете поширити від себе інформацію про Спільнокошт з особистим зверненням до друзів, або підтримати нас на комфортну суму натиснувши фондувати тут на сайті.

Дякуємо, що ви з нами!

ПДФ презентація: http://bit.ly/2ICE76N
Відеозапис:



comments powered by Disqus