Візуальне бачення фільму.
Чорно-біле фільмування підкреслить монотонність та замкнутість персонажів в просторі, надасть можливість не прив'язуватись до конкретної епохи, дозволить створити певну умовність простору. Адже картина фільму існує поза часом. Фільм не прив'язується до конкретного часу чи епохи, бо містить у собі елементи різних ритуальних традицій та обрядів, які здійснювались у різний час. Це еклектичне поєднання гуцульської обрядовості в одному просторі.
Юрко знаходиться в зоні двох світів: реальний та магічний, так би мовити, новий світ. Художнім засобом для вираження реального світу є будинок Юрка. Щоб підкреслити атмосферу, яка панує в будинку візуально кадри будуть побудовані на контрастно-темній гаммі та ледь помітних променів світла, які потрапляють в середину будинку. Персонажі, котрі взаємодіють з Юрком будуть знаходитись в темних світлових зонах, це підкреслить як внутрішній стан персонажів, так і важкість їхнього буття.
Художнім засобом для вираження нового, магічного світу для Юрка є ліс. Саме там він може готуватись до посвяти та відчуває себе вільним. Сцени перебування хлопця на відкритому просторі будь побудовані на природному денному світлі, це дасть можливість візуально підкреслити перехід персонажа від однієї атмосфери в іншу.
Одним із візуально важливих елементів є природний туман, який несе функцію свого роду порталу, через який подорожують персонажі та з'являються в просторі. Туман створить відчуття відсутності часу та умовності простору, а також підкреслить буденність персонажів, які живуть в селі та не спроможні нічого бачити поза його межами.
Натурні сцени композиційно тяжітимуть до мінімалізму та будуть побудовані на дальніх та загальних планах. Візуально це зосередить нас на персонажах, які знаходяться в просторі та підкреслить внутрішній стан головного героя та його самотність в масштабах простору.
Операторська робота має тісний контакт з головним героєм: його особистим станом та місцем, в якому він перебуває на цей момент. Коли головний герой знаходиться сам у просторі, він задає рух камері, який супроводжується плавним фільмуванням, це буде створювати ефект медитативності та відображатиме внутрішній стан хлопчика. Як тільки Юрко взаємодіє з побутовою зоною, в якій існують персонажі (сім'я героя), плавність фільмування починає поступово переходити в хаотичний рух камери та рваний монтаж, який буде змінювати темпоритм розповіді. Такі елементи документального стилю підсилять ефект впливу інших персонажів на гармонійний стан хлопчика. Також це наблизить нас до максимальної дійсності, яка відбувається в його будинку. Коли другорядні персонажі перестають взаємодіяти з Юрком та залишаються наодинці, хаотичний рух камери переходить в статику. Це підкреслить їх пасивність та байдужість до життя, адже життя - це рух.
Читай також
comments powered by Disqus