Тролейбуси, таксисти, двірники, туристи і кіношники – це всі, хто є тут у місті зранку.

 

О 5-6 ранку Київ дуже особливий – тихий, чистий і сонячний. Поодинокі перехожі не відволікають від його краси. Звільнений від людей простір відчувається як ніколи. А коли й зустрінеш когось на вулицях, то відчуєш швидше не роздратування, а доброзичливість і цікавість. Дивишся, як шеренгами по широким бруківкам Хрещатика йдуть двірники і прибиральна техніка, змітаючи на своєму шляху усі залишки вчорашніх веселощів. Просто на проїжджій частині, практично на осьовій (так - пейзаж красивіший), туристи набивають нові кадри в скарбничку спогадів. Зустрічаються і професійні фотографи – метушливі, з цілими боксами додаткових прибамбасів. На Володимирській, біля опери, користуючись моментом, знімають кіно. Епізод фільму про матч смерті, як виявилось. Дубль за дублем під уважними поглядами таксистів. І час від часу в процес вклинюються скрипучі тролейбуси з першими пасажирами. Власне, тролейбуси, таксисти, двірники, туристи і кіношники – це всі, хто є тут у місті зранку.



Аліса Фурса - не художник і не дизайнер. Фотографія - теж не професія, а хобі, яке почалося з першого давнього фотоапарата ФЕД. Абсолютно непередбачувано воно сумістилося зі схильністю до піших прогулянок містом. І співпало по темі із задумкою проекту. Той час, що залишається після прогулянок, фотосесій, спілкування з друзями (для задоволення) і величезною кількістю інших людей (для виконання службового обов'язку), присвячує написанню текстів, створенню сайтів, схем і проектів просування. 


 

Фото зроблене на вулиці Володимирській м. Києва. Це найстаріша вулиця столиці. Так кажуть історики. Можна сказати, що вона одна з найпривабливіших вулиць. На Володимирській сконцентровано багато знакових місць і впливових організацій. Не тільки в масштабах міста, але і цілої країни. Тут базуються центральні офіси поруч із головними штабами в пам'ятках архітектури. Вирує ділове, культурне життя і туристичний рух. Коли нікого навколо немає, почуваєш себе тут як в спорожнілих зйомочних павільйонах. З одного боку. А з іншого - отримуєш величезне задоволення, коли залишаєшся сам на сам. Заради цього варто прокинутися о 4-й ранку. 

 

МАТЕРІАЛИ ПО ТЕМІ:

Ранок великого міста: Єрусалим (Ізраїль). ЛІЛІЯ КРИНИЦЬКА

Ранок великого міста: Мюнхен (Німеччина). ЕДІТА УЛМАН

Ранок великого міста: Кі Вест (США). ОЛЕНА ДУБ

Ранок великого міста: Куско (Перу). Група МОЛОДА КРОВ

Утро большого города: Судурад (Хорватия). ИРИНА МАРКОВА

Утро большого города: Киев. Группа ОСОЗНАННЫЕ ДЕЙСТВИЯ

Утро большого города: Варкала (Индия). КАТЯ СМИРНОВА

Ранок великого міста: Київ. МІША ЗАВАЛЬНИЙ

Ранок великого міста: Монткрел. ТРІШІА УОРДЕН

Ранок великого міста: Кам'янець-Подільський. АЛІНА КОПИЦЯ

Ранок великого міста: Чернігів. ЛЕСЯ СИНИЧЕНКО

 

Як взяти участь у конкурсі РАНОК ВЕЛИКОГО МІСТА

Автор
співзасновник Великої Ідеї

Зрозумілі поради, завдяки яким бізнес зможе вийти на краудфандинг, а значить залучити ресурси, підвищити впізнаваність свого бренду та зростити спроможність команди.

Вкладаючи кошти в культурний проект, який репрезентує країну як простір, що народжує зірок світового мистецтва, спонсори інвестують у власний успіх, бо позитивний імідж держави, де існує успішна, цікава всьому світу художня сцена – це найкращій шлях до поліпшення іміджу національного бізнесу на міжнародному ринку.