В Севастополі на студії «Чарівний ліхтар» дітей та дорослих вчать анімаційній майстерності.

 

"У кожного свій мультфільм" - саме з таким гаслом рік тому, у листопаді 2010, на арену неформальної освіти у столиці Криму вийшли два режисера, Володимир Ільїн та Анна Бескровна, заснувавши анімаційну студію для дітей та дорослих "Анімаційний ліхтар". Після року активізації малих і великих творчих сил, команда проекту збирається заснувати фестиваль анімаційних фільмів. На ньому будуть демонструватись аніме дорослих режисерів, обирати ж найкращий продукт будуть діти, що самі створюють мультики.

Перші кроки

Для нас участь у Велика Ідея Festі не можна назвати простою подією. Грант, який ми отримали на фестивалі, виявився дуже “влучним”: ми придбали новий фотоапарат, саме у цей час подвоїлась кількість дітей-режисерів на студії (зокрема після сюжету про студію на місцевому телебаченні), і ми отримали кілька цікавих пропозицій щодо показу наших мультфільмів. Тепер ми освоюємо нові техніки анімації, маємо можливість працювати не тільки з дітьми, а й з дорослими.

Труднощі

Головне у нашій роботі – віра в себе, свобода самовираження, задоволення від результату своєї творчості. Саме такі фактори відкривають у дітей професійні уміння і таланти. Оскільки ми працюємо з дітьми, то нам доводиться напряму чи опосередковано спілкуватись і з їхніми батьками, і виходячи з досвіду такого спілкування, хочеться сказати всім батькам (чи майбутнім батькам) наступне: демонструючи вам свій творчий труд, найменше діти чекають від вас професійної критики і об’єктивності. Будьте необ’єктивними. Скільки б талантів та умінь не мала дитина, вона не зможе компенсувати цим недостачу безумовної підтримки зі сторони близьких людей. 

Досвід

У дітей дуже багато прихованих талантів. І це водночас і хороша, і погана новина. Навіть ті діти, які, здавалося б, не вміють малювати чи ліпити, відкривають в собі нові здібності. Однак недолік полягає в тому, що більшість традиційних освітніх закладів не працюють на виявлення таланту дитини, а тяжіють до використання штампів, які і роблять дитячі таланти прихованими. Тому передовсім ми намагаємося не робити висновків і стосовно окремих дітей, і, разом з тим, стосовно нас самих - не стилізувати самих себе під якусь із сфер діяльності, чи під якийсь окремий культурний простір. Це дозволяє правильно накопичувати творчий досвід, і робити подальші кроки, направляти зовнішню підтримку на реальний результат. 

Що далі

Зараз ми готуємось до презентації наших мультфільмів на фестивалі «Дивосвіт» у Запоріжжі. Грант Великої Ідеї допомагає оновлювати техніку. Від правильного технічного оснащення багато в чому залежить кожен окремий дитячий мультфільм (на черзі - студійний мікрофон, освітлювальні прибори, новий комп’ютер) - без цього найцікавіші мультфільми із тих, що зараз створюють діти, просто не змогли б відбутись. 1 листопада нам виповниться один рік, і ми плануємо випустити DVD з усіма мультфільмами, що були створені за період існування існування студії. З цим диском можна буде влаштовувати повноцінні покази, презентації студії. Більш далекосяжний план - фестиваль анімаційних фільмів влітку у Севастополі, на який будуть прийматись анімаційні фільми від дорослих режисерів. Професійне журі на такому фестивалі буде складатись із дітей, які самі створюють мультфільми.

 

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

Как Аня Уварова, Ира Гагарина и Лена Клименичева задумали открыть благотворительный магазин.

Алина Копица решила "переработать" столичные отходы. Художница активно занялась популяризацией переработки мусора в полезные вещи.

Команда идеи Уличного Университета из Симферополя взялась за неформальное образование молодых лидеров Крыма.

Переможці Велика Ідея Fest

Автор
співзасновник Великої Ідеї
Вісь IQ як основа розвитку людського потенціалу
Три основні елементи для впливової стратегій дистрибуції фільмів: Охоплення – хто має подивитись ваш фільм, до кого ви хочете достукатись. Реакція – відгук на ваш фільм, виражений у певній активності або зміні поведінці. Прибутки – чи потрібні вам гроші, які у вас цільові показники по доходам.